Thursday, December 24, 2009

BENGANG !

Baru balik dr Tanjong Malim semlm, ingatkan hari ni boleh relax sikit, tengok2 rumah mcm apa je, dapur penuh sarat dgn mcm2 brg (kami tidur kat dapur sementara bilik tidur sedg di renovate), ruang tamu penuh dgn habuk dan batu bata, rumah dah tak mcm rumah, nak duduk dgn selesapun susah ! Uhh, lambat betul dia org ni nak siapkan rumah !
Dlm aku tgh kepenatan tu, tiba2 coursemate aku msg tanya pasal tajuk proposal, bingung gak sekejap, kemudian baru aku teringat aku ambik mod A, sem 3 nanti baru start buat proposal, dia orang yg ambik mod B yg kena buat proposal sekrg. Penat jg lah dok melayan msg kawan tadi. Belum sempat aku bergerak, tiba2 sorang lagi coursemate hantar msg bertanyakan benda yg sama, so terpaksalah xplain benda yg sama kat dia. Ai, pening aku dibuat oleh dia orang ni, hehe... biasalah tu sem pertama semua org pun tak brape clear...
Kemudian aku teringat pulak assignment yg diberi oleh 2 org lecturer tu, adushh banyaknyaaa !! 6 assignment; 3 individu 3 berkumpulan. Tu baru 2 org lecturer, sorang lecturer lagi belum balik dr Mekah lagi. Wow, kalau mcm ni nampaknya plan aku nak kuruskan badan akan berjayalah tahun hadapan ! Yg paling aku tak tahan ialah semuanya kena persembahkan dlm bentuk power point ! dah lah nak kena cari bahan, nak karang lagi tak kurang dr 15 muka surat, kemudian nak present pulak.... Penatnya !

No comments:

Post a Comment