Tuesday, November 10, 2009

SANGAT TAK FAHAM ?

Sesungguhnya aku tidak faham ??? Aku msk kelas 6A1 hari ni utk berbincg dgn diaorang tajuk soalan ramln bm 2 stpm, tapi diarang mcm tak kisah dan relax je. Ini bkn kali pertama diarang bersikap mcm ini, cuma yg aku tak fhm ialah exam diarang dah semakin dekat tp gelak tawa diarang semakin rancak. Itu yg membimbangkan aku, yg serius nak belajar ada sorang dua je, tak tahu lah kot diarang ni dah tension sampai tahap kritikal... Bkn apa sbg sorang guru, kadang2 sikap pelajar turut boleh mempengaruhi kita. Mood nak mengajar tu akan drop sampai 0 darjah apabila tgk pelajar buat dono je dgn kita, sampaikan kita masuk kelaspun, diarang tak bangun beri salam. Kalau pelajar form 4 tu bolehlah lagi kita terima sebab akal diarang tu msh tak sempurna tapi bila pelajar t6 juga buat perangai camtu, tuhan saja yg tahu mcm mana perasaan sorang guru !
Terus terang aku risau tengok atikah, hafizah, intan, bariah, azizi (lately smkn suka ketawa) dan naemah. Harap2 kerisauan aku hanyalah unsur lewah....

No comments:

Post a Comment