Monday, March 1, 2010

APA DAH JADI ?

Eeii.... apa dah jadi ? apa dah jadi ? cam lagu SM Salim lak...
Sebenarnya ialah apa dah jadi kat aku ni, batuk tak henti-henti ? Baru nak sembuh, batuk balik ? Betulkah aku batuk ? atau aku kena jangkitan benda lain? kena TB ker aku ? kena santau ker ? eeiii takutnya, minta disimpangkan malaikat 40 !


Aku terpaksa tarik diri dari jadi mc temasya sukan sekolah aku sebab batuk aku menjadi-jadi, masa raptai tadi suara aku macam suara itik..... bila aku habis cakap, aku tengok cikgu2 yang ada kat keliling aku tengok aku dengan muka semacam je ! ada yang macam bersimpati dengan aku .... so finally aku tarik diri, minta tolong cgu syidah ganti ... bukan apa , tak mau pihak sekolah malu, nanti yang datang tu ada VIP dsbnya, kan terkejut beruk lak dengar suara aku !

Rasa tak larat dengan sakit tekak ni, macam penuh ngan tonsil je ! esok aku nak ambik MC... cuti je lah .... sekurang-kurangnya nanti adalah sikit masa utk aku buat assignment, ni pun curi masa je taip entri ni, saja nak release tension !
Ok... see u when I see u !!

No comments:

Post a Comment