Monday, March 15, 2010

RINDU KAT KEKAWAN

Tetiba aku rasa rindu kat kekawan....
Ada kawan masa kecil2 sekolah rendah dulu sekampung sehalaman,

apa khabar ya kalian semua?
agaknya semuapun dah tua2 macam aku, dah beruban agaknya, tapi sayang aku tak punya korang punya gambar... zaman tu susahnya nak ada gambar !
Rindu gak kat kekawan kat Sabah tempat aku first posting dulu ... kata orang tempat jatuh lagi dikenang, inikan pulak tempat mengajar !

Apa khabar agaknya korang semua yer?
Agaknya semua dah balik ke Semenanjung erk ! Kalau adapun mungkin korang yang dah kahwin dgn orang kat sana yer ? tak apa la janji bahagia ...
Rindu gak kat member2 kat sekolah lama di merata-rata tempat aku mengajar selepas balik dari Sabah,
Apa khabar agaknya kalian semua? baik2 aku harap, hanya doa saja yang mampu aku iringi moga kalian berjaya dalam hidup...
Tapi ada juga orang yang kita teringat tapi tak boleh nak rindu ... siapa yer? kenapa tak boleh rindu yer ? Hehe....
Agaknya apa khabar anda semua ? Dah beranak pinak macam aku gak yer !
Adakah sekali-sekala terlintas gak kat kepala anda semua untuk mengingati aku yer ?
Apa2 pun aku rindu kat kalian semua .... semoga suatu masa nanti kita akan diketemukan jua !

No comments:

Post a Comment