Wednesday, May 12, 2010

Happy Birthday Mayson

Happy 13th Birthday Mayson anakku ...semoga dipanjangkan umur, diberi kesihatan yang baik, diberi akal yang pintar dan matang.... dan yang penting menjadi anak yang solehah dan baik .
Sebenarnya selama 13 tahun, inilah kali pertama aku boleh terlupa birthday anak aku, sedih rasanya! Mungkin terlalu sibuk dengan kerja-kerja sekolah sehingga menyebabkan aku terlupa, banyak betul kerja yang terpaksa diuruskan. Anyway, tadi kami telah membawanya pergi celebrate dan beli kek, cuma tak sempat beli hadiah, nantilah hujung minggu kalau ada masa.
Tadi sempat juga ambil gambar Mayson dengan keknya .. kesian disebabkan kesuntukan masa kami hanya beli kek di The Store, Kamunting je, memang tak sedap dan tak menarik langsung, tapi itu saja pilihan yang ada.
Dalam sekelip mata je, anak aku sudah besar. Dulu masa baby dan masa kecil, badannya berisi (chubby) dan cute sesangat, tapi sekarang badannya kurus kering walaupun dia kuat makan. Kadang-kadang risau tengok badannya yang cekeding itu. Dalam sedar dan tak sedar, aku dan suami juga sebenarnya semakin tua seiring dengan kedewasaan anak-anak kami.
Ya Allah Ya Tuhanku, Kau lindungilah anak-anakku dan berkatilah mereka. Jadikanlah mereka anak-anak yang baik, soleh dan solehah..... amin !

No comments:

Post a Comment