Friday, October 16, 2009

Alhamdullilah tercapai juga hajatku utk memiliki blog sendiri, seronoknya tak terkata, tq lah pada faiz dan shukrey yg telah membantuku..
Dalam blogku ini akan ku coretkan sedikit sebyk ttg penglmn dan perjalananku sbg seorg pendidik, seorang isteri, seorang ibu, seorang kawan dan......... semoga kisah-kisah yg bakal aku tulis akan menjadi pengalaman, teladan kepada orang lain dan mungkin juga untuk kepuasanku sendiri..hehe...
Memandangkan tarikh aku menghasilkan blog ini jatuh pada hari Deepavali, aku ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan Happy Deepavali kepada kenalan yang pernah kenal aku sama ada dulu atau sekrang spt miss sarasvathy arokian di kl, mr.ashokkumar, ms prabavathy,mr T selvam di mudzaffar...
Semlm kami seklrga pergi jogging di bkt DO, seronoknya.. dah bertahun aku tak pijak kaki ke situ.Selepas aku buat operation dulu tak brani sgt nak lari-lari, so skrang ni berat dah bertambah mcm dipam-pamlah pulak , ntah mcm mana tetiba aku berasa insaf semlm. aku dah janji dgn anakku eizlan untuk jogging lg hari ini. Nanti ada masa aku upload pic kat sana.

No comments:

Post a Comment