Monday, November 22, 2010

DAH TIBA KE PENGHUJUNGNYA !

Akhirnya dah tiba ke penghujung! Setelah puas dan penat berhempas pulas, akhirnya hari yang dinanti-nantikan akan menjelma esok. Iya, esok, anak didikku bakal menduduki peperiksaan SPM. Aku tak mahu risau dulu, yang penting ialah anak didikku berusaha menjawab soalan peperiksaan kertas 1 esok. Dah bermacam-macam usaha, program dan nota-nota yang aku sediakan untuk mereka, seolah-olah aku yang akan menduduki peperiksaan. Itulah bezanya murid zaman sekarang dengan zaman dahulu. Apa-apapun aku harap mereka telah manfaatkan segala ilmu yang aku sampaikan pada mereka selama ini. Doaku sentiasa mengiringi kalian wahai pelajar SMKS, buat yang terbaik ok !


Sesi bengkel & pembentangan Program Sehari Bersama Julia



Contoh bahan untuk Program Sehari Bersama Julia & Sentuhan A






















No comments:

Post a Comment